Home / Vrijwilligers

Vrijwilligers

We willen echt iets betekenen voor de veteranen en hun omgeving in Rotterdam, maar ook voor de bewoners van Rotterdam. Dat kunnen wij niet alleen en daarom zijn wij op zoek naar mensen die ons willen helpen.

We zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om:

• mee te helpen bij de veteranenavonden
  • mee te doen in de poule van onze Brothers in Arms
  • de website up-to-date te houden
  • veteranen die moeilijk ter been zijn en voor wie het OV te lastig is, op te halen voor de veteranenavonden
  • PR (public relations)-activiteiten te verrichten
  • mee te doen bij evenementen zoals bijv. de Taptoe
  • vanuit stichting 010Veteranen activiteiten te coördineren t.w.: het sturen van veteranen voor externe activiteiten zoals plechtigheden, kransleggingen
  • om bij vanuit de door de stichting georganiseerde externe activiteiten toezicht te houden en voorlichting te geven (indien van toepassing) op de vastgestelde kleding voorschriften
  • mee te doen aan ceremoniële activiteiten. De vrijwilligers dient dan wel zich aan de kledingvoorschriften houden van stichting 010Veteranen.

Ook als u maar beperkte tijd hebt, kunnen we u goed gebruiken! Alle tijd en energie  besteed aan de Rotterdamse veteranen wordt gewaardeerd!

Wilt u meedoen? Stuur dan een mailtje naar: info@stichting010veteranen.nl met vermelding van naam, mailadres en wat u zou willen doen.