Home / Doneren

Doneren

Bij Stichting 010Veteranen zetten we ons in voor de mannen en vrouwen die hun leven gewijd hebben aan de verdediging van onze vrijheid. Nu is het onze beurt om iets terug te doen!

Uw donatie kan een wereld van verschil maken voor onze veteranen. Het stelt ons in staat om cruciale ondersteuning te bieden aan diegenen die zich hebben ingezet voor de vrede, wereldwijd. Het zal niet alleen de individuele veteraan en partner ten goede komen, maar ook een positieve impact hebben op de Rotterdamse samenleving als geheel.

Als tegenprestatie kunt u een vermelding krijgen op onze site, indien u dit wenst, vraag naar de voorwaarden.

Na het ontvangen van uw bericht nemen we contact met u op.

Stichting 010Veteranen beschikt sinds juli 2023 over de ANBI-status RSIN-nummer 865337883