Home / Raad van Advies

Raad van Advies

Adriaan van Rossum

Sinds 1991 samen met mijn Barbera woonachtig in de wijk Rotterdam-Zevenkamp. Twee studerende kinderen. Zoon van een voormalige marineofficier en moeder uit Japan. Je mag me daarom wakker maken voor Japans eten. Voormalige Air Defencer Patriot, Golfoorlog-veteraan en momenteel actief als reserveofficier bij de Groep Luchtmacht Reserve. Studie bedrijfsadministratie, fiscale economie en Middelbare Defensie Vorming aan IDL. Als burger werkzaam bij de Belastingdienst als fiscaal analist en stagecoördinator.

Nilsa Harney

Geboren in Puerto Rico kwam Nilsa in 2011 naar Nederland voor haar werk binnen de Verenigde Naties (VN). Na het ontmoeten van haar toekomstige echtgenoot is zij besloten om te te blijven en werkt nu als Medior Engels voor het Talen Centrum Defensie (TCD) in Breda. Zij geeft taal en communicatietrainingen voor operationele eenheden die in internationaal verband missies uitvoeren. Haar passies zijn paardrijden, salsa dansen en outdoor activiteiten.

Georg Buscha

Geboren in Oost-Duitsland en opgegroeid in Leidschendam werkt hij momenteel als Algemeen Militair Arts (AMA) bij de Koninklijke Marine, met als taak het verzorgen van Operationele Gezondheidszorg binnen de marine. Hiervoor heeft hij binnen de wapen & munitie afdeling bij TNO wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd. Zijn passies zijn vechtsport, schilderen en slagwerk spelen.